شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۲۶۶
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان در سال جاری اجرایی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی باستین صبح پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات فعالان اقتصادی شهرستان دیر اظهار داشت: رفع مشکلات صنایع تولیدی استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: هدف از بازدید از طرح‌های تولیدی و گردشگری، رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در زمینه مواد اولیه، امور مالی، تسهیلات، زمین و صدور مجوز در زمینه‌های مختلف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: تصمیمات کارگروه قابلیت اجرایی داشته و همه مدیران ملزم به اجرا آن هستند.

عدم اجرای مصوبات تخلف است

وی بیان کرد: هر مدیری از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان خودداری کند و یا تصمیمات را اجرایی نکند تخلف است و به دستگاه قضائی از جمله دادستان کل معرفی می‌شود.

باستین از اجرایی شدن ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان در سال جاری خبر داد و افزود: سال گذشته ۵۰ کارگروه رفع موانع تولید در استان تشکیل و در سال جاری ۷۰ درصد مصوبات کارگروه اجرایی شده است.

وی در ارتباط با طرح‌های دارای اولویت استان بیان کرد: اولویت کارگروه رفع موانع تولید حل مشکلات طرح‌های در دست اجرا است که طرح پرورش میگو نیز در اولویت قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر